مریمانه ها

خرید بک لینک
رها کن این غم و اندوه را و حاشا کنرها شو از خود و دل را ز غم مبرا کنرها کن این غم و اندوه و تلخخلقی رانشاط را به دل قاب رنگ پیدا کننفس گرفته در این شهر مردهی بیروححیات منفعلش را دوباره احیا کنشکسته قامتمان ای نگار سیمین ساقدوباره چشم خرد را به عشق بینا کنزنی که شعر نداند چگونه میرقصدبیا و هلهله با شعر و رقص بر پا کنکنار ساحل بیرنگ صبح در پاییزطلوع حضرت خورشید را تماشا کنحریص وسوسهی عاشقانهای هستمبههم بریز مرا ، موی خویش را وا کن !#محمد_مهدی_ناصری نوشته شده توسط مهدی ناصری در ساعت  | لینک  |  مریمانه ها...

ما را در سایت مریمانه ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: جمعه 17 فروردين 1403 ساعت: 14:39

صفحه بندی